петък, 10 юни 2011 г.

Възход и падение на куртизанката

http://www.blitz.bg/news/article/110715

Мариана Попова: "Не съм изневерила на Първанов политически". Само технически.


“Подкрепих Кунева, защото е истинска. Тази жена се разплака два пъти, а аз вярвам в сълзите на хората". Първият път е плакала за горите на  Габон. Вторият за реакторите на Козлодуй. Много рев, много нещо. Така се плаче само от радост.


“Първанов беше първият независим президент". Да се надяваме, че е и последният зависим.


"Той показа, че иска да е надпартиен". Това дето ти е показал, винаги е надпартийно.


"Кунева иска същото”. Съгласен съм.


“Това си е вид комплимент от гледна точка на това, че едно момиче от клуб стига до любовница на президента”. Не знаех, че да си държанка е комплимент.


“Иска ми се да имам и второ дете, но ако може да го роди някой друг". Ми вземи си от някой интернат. Там все други са ги раждали.


Мариана Попова  е твърдо решила  да емигрира заедно със семейството си. Някой да й викне такси, че нещо се застоя и дори президенти ни предлага.